Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Josefin - 1 januari 2009 01:17
http://www.youtube.com/watch?v=b01FoO4ZDcY

Gott nytt år till er alla som läser detta!

Mitt nyår var ganska stillsamt- mat, lite dricka och jag vann i Disney TP (vilket gjorde mig lite för glad)- sedan blev det Björn och ett livsverk vilket var för roligt för att vara sant. Sedan blev det nyårsskål med några jag inte kände.


Därefter bevittnade jag fyverkerier i dess fulla glans, men även något som gjorde mig mycket konfunderad. Det var ljus som färdades över himlen. Jag trodde att de skulle explodera som fyrverkerier gör, men det gjorde de inte. Jag har inte hört talas om att det finns sådana raketer som bara ska svepa över himlen. Fast det var inte bara ett ljus, det var fyra stycken efter varandra! Så jag anser att det är unidentified flying objects (it's a common misconception that it has something to do with extraterrestials). Finns det någon som kan förklara vad dessa ljus var för något? 

För det var weird, lite too weird för mig. . . 


Ännu en gång: Gott Nytt År!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards