Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Rubrik saknas

Av Josefin - 1 mars 2009 01:45

Det var länge sedan jag skrev i denna "dagbok" (vilket är ett väl använt uttryck här) så jag tänkte starta med att skriva här, den första dagen i den tredje månaden av 2009.

Jag har egentligen inte särskilt mycket att skriva. Jag ville bara lätta mitt hjärta med att ge uttryck för min kärlek till bra musiker. KT Tunstall är min personliga favorit, sedan Johnny Cash (vilken jag har börjat lyssna alltmer på). Jag tycker att Cashs covers av The Man Comes around och Hurt är helt underbara.


Jag lämnar er med länkar!


http://www.youtube.com/watch?v=jc6M4WBL6hA

http://www.youtube.com/watch?v=0xyUhX2YV6M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 8 april 2009 23:07

Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Jag vet inte vad jag ska skriva, bara att jag behöver skriva. Känner ni igen den känslan? Letargi men ändå, en gnuta hopp? ...

Av Josefin - 26 mars 2009 21:26

Idag var en mycket jobbig dag. Med en allvarsfylld atmosfär. Det var svårt att andas att leva.   Alexandra är den underbaraste människan som lättar tyngden och gör så att jag kan andas.  Det lilla räcker. ...

Av Josefin - 24 mars 2009 23:11

You don't have to be strong for others. You cannot let the feelings bundle up inside ;they will erupt. ...

Av Josefin - 14 mars 2009 22:21

I år tänkte jag totalt ignorera melodifetivalen, eller i alla fall dess betydelse i mitt liv. För den besvikelsen jag känner varje år efter flera veckor tortyr i form av parodi på musik, röstas det oftast ett "ganska hyfsat" bidrag fram.   I år hade ...

Av Josefin - 14 februari 2009 21:03

Nu har jag tänkt lite. Jag vet inte om jag har hela 8 sanningar men här kommer de jag kan komma på utan någon inbördes ordning.   Jag avskyr när jag blir utfrågad om anledningen till varför jag blev vegeterian. Jag avskyr det, det känns som jag måste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards