Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Jag vill sova.

Av Josefin - 27 december 2008 11:13

Det blev 5 timmars sömn. Fast jag ville ha 8 timmars sömn. Sömn mellan bra tider. Inte mella 05:00 och 10 på morgonen. För jag får inte sova. Folk (syskon) gör obscena inte speciellt tysta saker med respektive pojkvän. Jag får inte sova. De smäller i dörrar som om det är varje persons rätt. Omjag parafraserar Will Ferrell och sedan omfraserar det så att det blir "sleeping is my favorite".


Men sömn jag  saknar dig. 

Missförstå mig inte, jag har aldrig kunnat sova 8 timmar per natt mellan denna tiden x och denna tiden y. Aldrig, bara om jag går och lägger mig kl 20:00. Men jag skulle vilja ha möjligheten att kunna gå och lägga mig när jag vill. 


Sigh no more ladies, sigh no more. Men are deceivers ever, one foot in sea and one on shore to one thing constant never. Then sigh not so but let them go and be you blithe and bonny. Converting all your sounds of woe into hey  nonny nonny. 


SOVA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 8 april 2009 23:07

Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Jag vet inte vad jag ska skriva, bara att jag behöver skriva. Känner ni igen den känslan? Letargi men ändå, en gnuta hopp? ...

Av Josefin - 26 mars 2009 21:26

Idag var en mycket jobbig dag. Med en allvarsfylld atmosfär. Det var svårt att andas att leva.   Alexandra är den underbaraste människan som lättar tyngden och gör så att jag kan andas.  Det lilla räcker. ...

Av Josefin - 24 mars 2009 23:11

You don't have to be strong for others. You cannot let the feelings bundle up inside ;they will erupt. ...

Av Josefin - 14 mars 2009 22:21

I år tänkte jag totalt ignorera melodifetivalen, eller i alla fall dess betydelse i mitt liv. För den besvikelsen jag känner varje år efter flera veckor tortyr i form av parodi på musik, röstas det oftast ett "ganska hyfsat" bidrag fram.   I år hade ...

Av Josefin - 1 mars 2009 01:45

Det var länge sedan jag skrev i denna "dagbok" (vilket är ett väl använt uttryck här) så jag tänkte starta med att skriva här, den första dagen i den tredje månaden av 2009. Jag har egentligen inte särskilt mycket att skriva. Jag ville bara lätta mit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards